Om mig - Livet i ett palats

2015-03-22 | 17:45:00
 
Hejsan på er. Jag uppdaterar min "Om mig" grej här för jag stämmer inte alls in på min gamla beskrivning. Jag heter Sofia Jonsson Palatsi. Egentligen heter jag inte Palatsi på riktigt men jag och min kompis ska byta så fort vi får pengar. Som en kul grej. Namnet har såklart massa mening bakom sig men ska inte ta det nu haha. 

Jag är 16 år gammal och bor just nu i Karlstad. Det är väldigt oklart vad jag ska gå till hösten på gymnasium och vart jag ska gå. Finns en liten chans att det kanske kommer bli Stockholm jag kommer bo och gå skola i, i 3 år framöver men vi får väl se. Annars blir det Karlstad. Där jag bor med min mamma nu och vi är relativt nyinflyttade. 
 
Jag håller på väldigt mycket med musik, spelar lite piano, gitarr och sjunger för det mesta. Jag älskar att shoppa kläder och jag är besatt av ögonbryn. Följ min blogg för att få eyebrows on fleek och för att läsa om viktiga saker.

COMMENTS



NAME
REMEMBER ME?

EMAIL



COMMENT

Trackback